Три са отворените ценови оферти на допуснатите кандидати в обществената поръчка за избор на изпълнител за проектиране и строителство на 13,2 км от автомагистрала „Струма“ в участъка между Кресна и Крупник, съобщава Агенция „Пътна инфраструктура“.

Това е платното в посока Кулата – София, което ще преминава източно от Кресненското дефиле по ново трасе. Цялата близо 24-километрова отсечка от Кресна до Крупник е разделена на два лота, за да може на обекта да се работи едновременно.

Днес бяха отворени ценовите оферти за лот 3.2.1. Те са на:

• „ГБС-Инфраструктурно строителство“ АД – 635 972 625.41 лв. с ДДС

• Обединение „ГЕОПЪТ СТРУМА 3.2.1“, в което са: „Геострой“ АД, „Пътстрой-92“ АД, „Биас-М“ ЕООД и „Илия Бурда“ ЕООД – 504 037 616.93 лв. с ДДС

• ДЗЗД „АПП ЛОТ 3.2.1“, в което са: „ГРОМА ХОЛД“ ЕООД, „ЕВРОПЕЙСКИ ПЪТИЩА“ АД, „ВОДНО СТРОИТЕЛСТВО – БЛАГОЕВГРАД“ АД, „ПЪТПРОЕКТ“ ЕООД и „ВАХОСТАВ-СК“ а.с. – 599 999 903.90 лв. с ДДС.

Лот 3.2.1 е с дължина 13,2 км. В участъка ще бъдат построени 3 тунела – „Симитли“ /211 м/, „Ракитна“ /1 135 м/ и „Стара Кресна“ /1 052 м/. Съоръженията ще бъдат със системи за пожароизвестяване, вентилация, електроснабдяване, осветление и управление на движението. Ще бъдат изградени 10 виадукта с обща дължина 3,5 км, както и 3 надлеза и подлеза. Достъпът до трасето ще бъде осигурено чрез 3 пътни възела:

Пътен възел „Полето“ при 379-ти км, който ще осигурява достъпа от посока Кулата до селата Брежани и Полето, както и включване в автомагистралата в посока София.

Пътен възел „Мечкул“ при 384-ти км, който ще осигурява достъпа от посока Кулата до селата Мечкул и Брежани, както и включване в автомагистралата в посока София.

Пътен възел „Стара Кресна“ при км 387-ми км, който ще осигурява достъпа от посока Кулата до селата Стара Кресна, Ощава, както и включване в автомагистралата в посока София.

Срокът за изпълнение на обществената поръчка е 1556 дни. Той включва времето за проектиране и строителството. Предстои да бъдат отворени и ценовите оферти за лот 3.2.2.

Споделете или харесайте в социалните мрежи:
error

Вашият коментар